Zamieszczone linki dodawane są w kolejności dowolnej, bez określonego klucza, z powodów czysto subiektywnych. Bez żadnych nacisków ani powinności. Nie wklejam link za link. To jest mój podręczny internetowy notatnik, który służy przede wszystkim mnie.
Znajdują się tu odnośniki do stron, na które zaglądam regularnie, albo nieregularnie. Do autorów, których znam osobiście, albo nie znam wcale. Dlatego, że spodobał mi się jeden wpis albo ładna grafika bloga. Bo lubię sobie poczytać, albo chociaż popatrzeć.
Już dawno zrezygnowałam z linkowania bezpośrednio na blogu z różnych przyczyn, przede wszystkim dlatego, że wiele osób traktowało to jako dziwną powinność odwiedzających się blogerów. Że skoro regularnie się do kogoś zagląda, to i powinno się umieścić odnośnik u siebie na blogu.
Otóż nie. Na blogach nic nie powinno się, a już na pewno nic za zasadą wzajemności, która jak zmora krąży po internetowym świecie. Komć za komć, lajk za lajk, link za link. Wypisuję się i nie chcę w tym procederze uczestniczyć. Najchętniej też nie publikowałabym tej strony, gdyby nie to, że jest mi po prostu wygodnie odpalić ją z zakładki w przeglądarce, a nie szukać plików w całym komputerze.
Jeśli jednak masz ochotę - korzystaj mądrze z dobrodziejstwa inwentarza. Byle czego nie czytam ;)